هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب عبارة عن ........ من تأيفي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mr.Firyano
المخابرات العامة المركزية
Mr.Firyano

الحب عبارة عن ........ من تأيفي Empty
مُساهمةموضوع: الحب عبارة عن ........ من تأيفي   الحب عبارة عن ........ من تأيفي I_icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 6:10 pm

الحب عبارة عن ........ من تأيفي 929

ازيكوا كلكم يا اعضاء المنتدي الحلوييين

هدخل في موضوعي علي طووول

الحب عبارة عن ........ من تأيفي 921

طبعا الواحد أول ما يدخل لي سن ال10 سنين يبتدي بقه يسمع عن الحب و الجواز و الصداقة بين الولد و البنت و الكلام ده تقريبا بيحصلنا كلنا .... طبعا الطفل وقتها معندوش القدرة العقلية المناسبة اللي تخليه يفسر الكلام ده التفسير المنطقي الصحيح .... وطبعا مش هيسأل فيقرر انه ينتظر لحد ما يكبر شوية وبعدين يحاول يعرف معني الكلام ده ايه
في أول مرحلة المراهقة ومع دخول الجنس الأخر في حياة الطفل زمالة أو قرابة أو حتي جيرة يبتدي يحس تجاه أحد الأشخاص دول مشاعر محساش تجاه اي حد تاني فيقول بس هو ده الحب و يعيش علي اساس كده انه بيحب لحد ما في فترة معين يلاقي انه كان غلطان وانه محبش الشخصية دي يمكن يكون اتعود عليها فيرجع يستني لحد ما يلاقي المعني الحقيق للحب .... !!
ومع دخوله المرحلة الجامعية يبتدي يكون صداقات و زمالة مع الجنس الأخر فيبتدي الموضوع يبقي مشوش بالنسباله يشوف هو انا بحب دي ولا دي صديقة وبس مرة يقول بحبها ويكون عنده الدليل ومرة تانية يقول دي زمالة ويكون عنده الف دليل ....
اي شخصية بيحصلها كده .... المهم الشخصية بتاعت موضوعنا تفضل علي الحال ده يدخل في تجارب ويخرج من تجارب ومرة يقول انا حبيت ومرة يقول مشاعري كانت بتخدعني لحد فعلا ما في يوم هيلاقي اللي بيدور عليه ممكن تيجي صدفة محدش عارف نصيبة فييين المهم انه هيلاقي اللي كان خايف منه راح الدليل علي الحب هيكون موجود
الدافع للحب هيكون موجود التمسك بالحب هيكون موجود الطريق نفسة هيكون سهل مش صعب
وقتها بس هيفكر وهيعرف معني الحب الحقيقي ... اخيرا هعيرف اجابة السؤال اللي فضا تقريبا اكتر من 10 سنين يدور عليه ... هيلاقي الحب .... الحنان .... الرومانسية .... هيلاقي اللي كان بيدور عليه
وقتها ممكن يضحك علي نفسة وعلي اللي كان بيعمله
علي تجاربة اللي كان فاكرها حب
علي كل حاجة حصلت
المهم بقه وقتها لما يلاقي الحب ده ميحالوش يضيعة لان الحب الحقيقي مرة واحدة بس في العمر

الحب عبارة عن ........ من تأيفي 916

انا كده خلصت موضوعي و اتمني اني مكونش طولت عليكم

طلب اخير للي بيدور علي الحب

( فكر بعقلك قبل قلبك و اعمل حساب كل حاجة حواليك ومتسبش حاجة للظروف ولو كنت شايف ان دايما الدنيا مقفلة في وشك هتبقي فعلا الدنيا كده و لو عايزها تضحكلك أكيد هتضحكلك ... خلي ريموت حياتك في ايدك انتا مش في ايد حد تاني )

الحب عبارة عن ........ من تأيفي Anyaflower95

سلام يا احلي اعضاء
https://goodtime.yoo7.com
kimo_trix
مشرف القسم الإسلامي
مشرف القسم الإسلامي

مُساهمةموضوع: رد: الحب عبارة عن ........ من تأيفي   الحب عبارة عن ........ من تأيفي I_icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 10:51 am

جميل جدا يا حمد

الحب عبارة عن ........ من تأيفي 2
Mr.Firyano
Mr.Firyano

مُساهمةموضوع: رد: الحب عبارة عن ........ من تأيفي   الحب عبارة عن ........ من تأيفي I_icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 7:14 pm

ربنا يخليك والف شكر علي مرورك
https://goodtime.yoo7.com

الحب عبارة عن ........ من تأيفي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-